pátek 7. března 2014

Jak si doma udělat Melonpan?

Melonpan

Na tento recept jsem narazila jak jinak než na YouTube účtu Cooking with Dog. Chvliku jsem přemýšlela odkud znám melonpan, vzpomněla jsem si na jedno anime kde ho hlavní postava milovala, že by pro něja i obětovala život a myslela jsme si že to bylo jediné spojení s tímto pečivem. Ale když jsem se chystala psát tento článek, došlo mi, že v FestZinu (magazín Animefestu) jsou taky recepty a že nejspíš tam jsem na něj narazila. Projela jsem si magazín z loňska a nic, ale u předloňského magazínu se na mě usmálo štěstí! Protože má recept necelé dvě stránky opíšu vám sem suroviny a zbytek vyfotím s tím, že budu doufat že se dá přečíst ^^

VIDEO:
Myslím že postup je ve videu zcela jasný takže nebude takovým problémem když ho nepřečtete z obrázků :)

Suroviny na 5 kusů:
Základové těsto:
140g hladké mouky
25g cukru krystalu
⅓ lžičky soli
1 lžičku (5g) vasnic v prášku 
1 lžíce rozšlehaného vejce
70ml teplé vody
15g másla
hladká mouka na posypání
Obalovací těsto:
25g másla
35g cukru krystalu
25g rozšlehaného vejce
80g hladé mouky
¼ lžičky prášku do pečiva 
hladká mouka na posypání


"Review"

Melonpan jsem dělala v sobotu dopoledne. Vstávala jsem cca v osm a z trouby jsem vyndávala asi ve dvě? Na přípravu a nádobí je melonpan velmi náročný, ale pokud jej budete dělat častěji, bude vám příprava zabírat méně a méně času. Melonpan chutná trochu jako obyčejné kynuté buchty... V receptu je perfektně "vypočítáno" množství cukru, aby melonpan nebyl nechutně přeslazený, ale ani bez chuti. Konečný produkt má křupavou sladkou krustu a vláčné vnitřní těsto. (podoba s chlebem). Z tohoto receptu jsem měla pět "středních" melonpanů. Tak akorát jeden pro jednoho člověka :3 Tento recept jsem chtěla vyzkoušet, protože suroviny rozhodně nebyly nesehnatelné a zajímalo mě co to bude, ale nijak extrémně mně chuťově nezaujal, takže nemám potřebu se o něj pokoušet každý týden :D Ale kdyby je dělal někdo jiný, klidně bych si je dala ^^
Moje fotky:



4 komentáře:

  1. vypadá to, že se ti povedly:D a mám dotaz... budeš dělat to daifuku?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu hned ja budou na zahradě jahody ^^

      Vymazat
  2. a ještě jedna otázečka.. kde jsi sehnala Alpacasso? ^^děkuju za opdověď ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji kupovala na AnimeFestu. ^^ Tak všeobcně na většině conů je prodávají, jinak pak ještě na ebay :)

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ