neděle 20. dubna 2014

Potřebuju materiál, nemám co sledovat!~ Budu rozdávat lízátka, nebo jiné sladkosti za návrhy na dobré seriály/filmy :3

Oké lidi! Zase jsem nic nepřidávala, já vím. Nakonec jsem neudělala ani ty slibované rozcestníky. Omlouvám se, noo~ Každopádně, když jsem dělala rozcestník s jídlem, nemohla jsem nejdřív najít recept na melonpan... Nakonec jsem ho objevila. Protože je to jediný z receptů, které jsme přidala a sama odzkoušela, a není pod ním můj názor, ani konečný produkt, pokusím se to co nejdříve napravit. Zrovna u tohoto receptu jsem se rozhodla, že další recepty, budu přidávat až je sama odzkouším, zjistím kde dané ingredience sehnat a jestli je vůbec možné je u nás sehnat. :) Tím bych myslím mohla uzavřít recepty
Změnila jsem vzhled webu. Nakonec vypadá úplně, ale úplně jinak, než jsem chtěla, takže ho nejspíš brzo *dobřem tolik akční vážně nejsem, nevíc zejtra končí prázdniny!* pozměním, celopředělám. Jak bych to řekla, v mojí hlavě to vypadalo jinak a úplně perfektně, ale nakonec *jako vždy* jsme zjistila že to není možné realizovat, stejně jak jsem to měla naplánované, protože by to jednoznačně zhoršilo čitelnost atd. Ale tak dá se to přežít, ne?
Po dlouhé době jsem zase trávila čas na youtube. Došly my totiž filmy i seriály a jak bych to řekla: 'Doctor
Who' je prostě moc dlouhej a nechci začínat od začátku *i když nevím kde jsme skončila*, 'Game of Thrones' je nakonec hlavně o sexu a vraždách a taky sexu, kdyby to někdo nevěděl. 'Supernatural' mě pořád tak nějak moc neláká, nevím proč. Anime jdou rok od roku víc a víc do kelu. A k doramám jsem se tak nějak nedokopala, nemám žádnej super zdroj, kde bych je hledala a nechci mít další dvoutýdenní depku z toho, že vedlejší postavy skončily s celonočním pláčem do prázdné postele T_T. Youtube na druhou stranu splňovalo naprostou nenáročnost pro *do háje jak se říká divákovi u videí... jo divák -.-"* diváky a taky jsem našla plno instagramů na sledování :3 Našla jsem spoustu makeup tutoriálů, které jsou s mím množstvím zkušeností a makeupu neuskutečnitelné a spoustu receptů, na které nemám
ingredience. Nakonec jsem šla spát hladová s tím že jsem viděla hromadu výborných jídel, na která jsme si tak akorát mohla nechat zajít chuť ¬
Z jiného soudku. Jak se tešíte na zítra? Skováváte se doma, nebo naopak se necháte velmi rády vymrskat? Já mám štěstí, že jsem velmi introvertní tvor a nemám moc známostí, tudíž budu muset protrpět jenom rodinu. I když mě děsí, že strejda jel dnes do lesa aby měl co nejčerstvější větvičku -.-"
Děkuji vám za pozornost a snad se zastavíte ještě někdy ^^
PS: vím že je ten článek velmi únavný a zdlouhavý, ale každý se musí jendou a čas vypovídat, ne? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ