pátek 11. července 2014

11.července~ Ještě pořád mám prázdniny :D

Poměrně dlouhou dobu jsem se dohadovala sama se sebou, jestli psát nebo nepsát další nudný a nekonečný článek, přesněji deníkový článek, ale vzhledem k tomu, že je tu možnost, že se na blogger(a) nedostanu do konce července, nakonec jsem se usmlouvala. Tento týden jsem zase otravovala u babičky (teda jenom ve čtvrtek a pátek) takže jsem konečně doma! Jupí jupí jéah. Nejspíš nebudu vypisovat všechno co se dělo,a hlavně budu vše popisovat velmi zmatečně, však mě znáte, no ne? Tak doufám, že jste všichni připraveni.
Momentálně si nejsem jistá jestli jsem se vůbec stihla chlubit mojí koupelí v růžích a dalších květinách *projíždí starší články* Jou, chlubila a docela dost dávno. Za mou totální časovou zmatenost můžou prázdniny!!! A za to, že nevím o čem jsem se již veřejně zmínila může moje zapomětlivost :D
Tak já tedy začnu od něčeho úplně jiného.~ Našla jsem super stránku s Asijskou kosmetikou. Protože jsem vždycky toužila vyzkoušet něco od EtudeHouse, Missha a  taky nějaký "profi" BB/CC cream z Asie, tak jsem k tomu konečně získala šanci. Něco je srovnatelné s cenou na ebayi, ale něco má slušnou slevu a vyjde trochu levněji. Sama jsem pořád na mizině, ale stovku kterou jsem po vysvědčení vyzískala, jsem už stihla vrazit do 10ti vzorků báze od Etude House *pro bližší info si zvěčte obrázek* s tím, že se mi o prázdninách pleť zase nehorázně zhoršila a na cosplay budu potřebovat jakoukoliv pomoc se zakrytím xichtu :D Pokud mi vše přijde v pořádku, objednám si v říjnu /podle toho kdy budu mít peníze, možná dřív/ i balzám na rty (mají je v krásných dózičkách nebo jak to nazvat) a pudr a snad i ten BBcream který je ale zase dost drahý (círka jako pudr) takže prostě ughhh už vidím že jsem zpátky v mínuse a to jsem ještě nikde nebyla -.-"
A proč tady nebudu do konce srpna?  Ano konečně se vracím od kosmetiky zpět k úvodu |Wau mňau vrr to jsme úžasná|

Důvody jsou následující: mám rozkoukanou doramu a Hannibala, musím došít cosplay na Menmu, který v současném stádiu vypadá jako pytel na brambory s krajkou *doufám že to nebude stak strašné i na konci* Ve čtvrtek jedu do Ostravy na Colours (do neděle). V pondělí počítám s celodenním spánkem a v úterý budu dodělávat poslední úpravy na cosplay (popřípadě vymýšlet jak do háje chodit na conu bosky, protože nenávidím
nesehnatelné boty a když je straší verze cosplaye bosá tak prosětě...* A ve čtvrtek na Advik, což mě tuším odrovná po náporu z Colours minimálně do úterý a pokud nikam nebudu muste jet, možná něco přidám ve středu, ale i tak dva dny a červenec je v prdeli.. t_t Všechno je to v trapů~ Já nechi být plnoletá ! Fňuk
No a ohledně mých vlaso plánů. Zkusím zajet do Tety, jestli tam náhodou nemají Vallile barvy na vlasy (či jak se to píše) a nechtějí mě znovu zachránit. A po Adviku (kdy plánuju růžové vlasy) a po jejich vymytí a následném zaoranžovění kašlu na cool barvy a koupím si "obyčejné barvy" Přesněji barvy které se dají senat v drogeriích nebo parfumeriích a nejlépe nějaké tmavé, které drží i bez předchozího několikanásobného peroxidování. (červenou/bordó/půlnoční modř) Ono přecejenom peroxid + barva jsou taky slušná sumička a když vám barva vydrží dva týdny, i přes to že máte tu barvu vmíchanou do kondicioneru (který po umytí vlasů použijete a pokaždé vám zabarví ruce) a že si za ty dva týdny umyjete hlavu maximálně třikrát.. Prostě Ughhhhh
U babičky jsme se dostala k celkem zajímavé knížce. Je docela vtipná a rozhodně oddechová, takže jsme ji měla za dva dny (i s tím, že jsem pekla a pomáhala na zahradě) přečtenou! První díl se jmenuje Poslední aristokratka a mě se opravdu velmi zalíbil, takže rozhodně doporučuju všem kteří se chtějí u knížky pobavit. Ale nedoporučuji číst u tragických zpráv o spoustě mrtvých po bombardaci, to pak zachvaty smíchu a nebo vyprsknutí není zrovna dvakrát na místě... A tím bych ukončila svůj nekonečný článek. Opona padá rychlostí blesku a víří prach ve svém okolí~

1 komentář:

  1. Na ebay si toho hodlám koupit tooolik (^ o^).. Přemýšlela jsem i onějaké té kosmetice.Je rpostě kvalitnější a maeupy jsou v odstínech přímo pro mě! Takže bych nemuselapoužívat ten klasický bílý pudr pro děti x'D ..

    Álé, ve finále to bude vypadat určitě dobře ^^. Jsem přemýšlela, že bych si začala šít nějaký cosplay na příští rok,ale problém je, že nevím na jakou postavu .. požadavek je jen jeden a to, aby jsme byly ve většině podobné :'3 . .

    To mi připomíná, že bych se měla domluvit s babičkou, kdy ji přijedeme přepadnout do Ostravy :D . . Tak strašně se mi tam chce jet! "(^ o^)

    Díky barvě, kterou jsem několik let scháněla, už nevím co s tou Vellie růžovou (ehm, tedy fialovou xD) . . Bych ti hoodně záviděla, kdyby jste ji měli i v Tetě, to u nás mám já smůlu no (-_-) ..
    Jojo, to odbarvování je strašné :'D.
    Ale tak tmavé barvy ty zníčené vlasy umí celkem dobře zakrýt :3

    Teď se chystám číst My děti ze stanicce ZOO, tak jsem zvědavá, jestli to bude tak nechutné, jak kamarádka říká :D

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ