úterý 1. července 2014

1.červenec-shopping update!~

Zdravím vás. Po včereším úmorném drhnutí oken a strachování se nad tím jestli náš pejsek nebude mít nějekou negativní reakci na injekci a neoteče, jsem se dnes mohla uklidnět nakupováním. Vyrazila jsem pro spoustu věcí, především barvu na vlasy, látky na cosplaye, sešity s holly hobie, tofu a kraťasy.
>S mím velikým štěstím hned v prvním obchodě neměli to co potřebuji. Barvy na vlasy jsem si chtěla koupit hned dvě, fialovou a růžovou a oni místo toho měli jenom zelenou a oranžovou :/ Nakonec jsme si koupila jednu oranžovou a třeba až ji smíchám se zbytkem růžové chytne to na nějaký slušný odstín... Barva kterou jsme si dávala na vlasy před týdnem už je duhová. V neděli jsme se barvila jenom modrou, ale ta my chytla zeleně *něměla jsem si tak často barvit konečky* přesněji na odrostky nechytla pak pruh modré a v místě kde jsem si barvila "konečky" byla zeleno nijaká. V pondělí jsme si je přebarvovala modou s trochou růžové a voi-la chytilo mi to perfektně modře! Akorát teď jak se to vymývá mám na hlavě krom modré i zelenou a fialovo/růžovou + z ofiny se to neuvěřitelně moc vymilo takže je už téměř žlutá -.-" Bych se mohla vykašlat to barvit po jednom až dvěma umytí....


>Látky které jsem potřebovala jsem naštěstí sehnala, půl metru modré látky ať můžu dát kanýr na šaty Kiichi a dva a půl metru bílé 100%bavlny (protože všechny s menším objemem byly příliš průsvitné až průhledné)
>sešit který jsme chtěla měli naneštěstí jen v příliš velkém formátu, takže si malý koupím u nás v papíráku :3
>když už jsem byla v tom městě, tak jsem se rozhodla nakoupit batáty (u náse je nikde nemají a v jinných supermarketech kde jsme byla je mají jenom po určitém počtu kusů. Protože v současné době (3měsíce po tom co jsme tu knížku dostala) čtu Japonky nestárnou ani netloustnou - Tajemství domáci japonské kuchyně, rozhodla jsme se, že si jeden recept vyzkouším. Tak jsme si koupila tofu a sezamová semínka, jak king jsem si připadala. A doma jsme zjistila že, jako do skoro každého receptu, i tady potřebuju saké, které mi ještě několik měsíců neprodají a já ani nevím kde ho sehnat, takže to nějak budu muset vymyslet no -.-"

> Nakonec jsem vyrazila do H&M, kde mě překvapily velkolepé a až 50ti %ní slevy. Chtěla jsme si koupit asi troje kraťasy a spoustu šatů a triček a taky boty*w*! Ale nemám penízky a mít je díky nezískatelnosti brigád ani kde získat. I přes to jsem po velkéma drahém nákupu látek utratila 400,- a to za černé vysoké kraťasy s obrázky a bledě růžovou košili. Pak jsem vyrazila ještě do C&A, kde jsem si chtěla koupit tmavě modré tílko s čtvrtmelouny, ale měli ho jen ve velikostech od M po XXL, takže jak na potvoru pro mě nic. Ale i v tomto obchodě měli slevy, takže jsem se vydala dál a narazila na tílka (náhodou nebyly ve slevě -.-") a protože tílek není nikdy dost, koupila jsem si hned dvě XS a S a přitom se mi zdá že jsou úplně stejně velká (dohromady za 250,-) a už jsem totálně na mizině, budu ráda když budu mít na Colours a Adviku co jíst. Jediné štěstí je že cestu na Colours nejspíš nebudu muset platit (stejně na to nemám) a do Adviku peníze na cestu třeb někde seženu (btw netoužíte někdo náhodou po černé kápi? :D)
A tím bych ukončila tu píšící část a jdu překopávat, renovovat upravovat a td. Mějte se FANFÁROVĚ! A užívejte prázdin ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ